|
شرح وظایف کارشناسان پژوهش:
1- بررسی پایان نامه های ثبت شده توسط دانشجویان در سیستم پژوهانه و آموزش به دانشجویان در خصوص روند صحیح ثبت پایان نامه
2- جمع آوری مصوبات گروه و تأییدیه عنوان پایان نامه ها
3- ارسال پایان نامه های تأیید شده جهت کارشناسی و پیگیری نظرات آنها
4- ارسال پروپوزال به اعضای شورای پژوهشی و برگزاری جلسات شورای پژوهشی جهت بررسی پروپوزال
5- انجام امور مربوط به برگزاری جلسات پژوهشی ( تهیه دستور جلسه و انجام هماهنگی لازم برای برگزاری جلسات و نگارش صورتجلسه)
6- ارسال پایان نامه تأیید شده به کمیته اخلاق جهت اخذ تأییدیه
7- پیگیری قرارداد پایان نامه ها و طرح های تصویب شده
8- پیگیری و نظارت بر سیر پیشرفت پایان نامه ها جهت کنترل روند پژوهش
9- بررسی و پیگیری مقالات ناشی از پایان نامه ها
10-پیگیری گزارش نهایی دانشجویان و ارسال جهت داوری و پیگیری اصلاحات
11-بررسی و پیگیری امور مربوط به طرح های پژوهشی از ثبت تا تأیید نهایی و اخذ کد اخلاق
12-شرکت در کارگاه های آموزشی و جلسات مرتبط با سیستم پژوهانه
13-مطالعه ، نیازسنجی و برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاه های مورد نیاز برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی
14-اطلاع رسانی برنامه کارگاهها و همایش ها و سازماندهی امور مربوطه
15-اجراء و ابلاغ دستورالعمل ها و آیین نامه های پژوهشی به اعضای هیئت علمی
16-تهیه فهرست فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشکده ( مقالات چاپ شده در مجلات، مقالات ارائه شده در همایش ها ، کتب چاپ شده و ...) بر حسب نیاز
17-همکاری و هماهنگی جهت تدوین و بروزرسانی فهرست اولویت های پژوهشی و برنامه عملیاتی دانشکده در حیطه پژوهش
18-بررسی مقالات و مدارک اعضای هیئت علمی جهت امور ارتقاء اعضاء
19- پیگیری بروز رسانی CV اعضای هیئت علمی در سایت دانشکده
20-مدیریت و بروزرسانی اطلاعات پژوهشی در سایت دانشکده
Change font color:
main color:
Secondary Color:
Change the background color:
Change the spacing between words:
Change the spacing between lines:
Change mouse type:
Change font
ColorBlind Warning