مدیر تحصیلات تکمیلی |
||||||||||
|
|
شرح وظایف مدیر تحصیلات تکمیلی دانشکده:
1- برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف برنامه استراتژیک دانشگاه در حوزه تحصیلات تکمیلی.
2- نظارت بر اجرای دقیق آیین نامه ها و مقررات مرتبط با دوره های تحصیلات تکمیلی.
3- اطلاع رسانی، پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه و دانشکده.
4- برگزاری و شرکت منظم در جلسات شورای تحصیلات تکمیلی.
5- تلاش جهت ارتقای کیفی و کمی آموزش ها و پژوهش های مرتبط با دانشجویان تحصیلات تکمیلی.
6- برنامه ریزی جهت تسهیل فرایند های آموزشی و پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی.
7- برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر جلسات مرتبط با پایان نامه.
8- تعامل مثبت و سازنده با دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تلاش جهت بررسی و حل مشکلات آنها.
9- پیگیری بروزرسانی محتوای سایت واحد تحصیلات تکمیلی و سامان دهی مجدد اطلاعات در صورت لزوم.
Change font color:
main color:
Secondary Color:
Change the background color:
Change the spacing between words:
Change the spacing between lines:
Change mouse type:
Change font
ColorBlind Warning